Property: 1 |
Cleaning: 6 |
Host: 1 |
Location: 1 |
Price/Quality: 1
| Breakfast: 2
I stayed in one of Mrs. Assuntina's houses in the middle of August. The structure is expensive overall, considering the services offered and the location. It is outside the center and is very inconvenient for Pisa when compared to many other bnb. From the very beginning, Mrs. Assuntina promised things that she later withdrew as we confirmed the bookings. Firstly, she promised breakfast and secondly, a private parking space. On the latter, she shamelessly lied, as it is a parking space along the street that is sometimes occupied. Her ultimate goal seemed to be the cashing in of money. On the third day, the showers no longer provided hot water. I must say that, being the penultimate day, we did not bother to call the host. The bed was very uncomfortable and the kitchen was poorly equipped with utensils and basic items like oil and salt, which are not mandatory but usually provided in other places. Furthermore, the landlady changed the requested payment methods several times, even demanding that we cancel bank transfers. Another major flaw of the apartment is the promotion of a smart TV, when in reality there is not even wifi. For some guests, the network is so poor as to be almost unusable. Finally, no information was provided on check-out once the money had been collected. In short, I strongly advise against staying in these apartments considering the services and treatment received.
stayed from 08/04/2023 to 08/09/2023
The answer from the host:
Salve Daniele, siamo contenti che abbia gradito l’alloggio nella casa vacanze che, come ricorda il nome è un appartamento, non un b&b. La colazione non può essere fornita e non le è certo stata indicata come presente. Il parcheggio non è privato ma lungo una strada sotto al palazzo che ha sempre a disposizione posti come indicato anche a lei. Per quanto riguarda il pagamento ci dispiace per l’accaduto ma purtroppo è capitato in un momento in cui era successo un incidente, L’host era all’ospedale impossibilitata a venire. Abbiamo comunque fatto il possibile per garantirle il servizio come lo aveva richiesto.
Concludo dicendo che per il check-out le informazioni sono state inviate, come per il check-in che a differenza di quel che facciamo di solito, visto il problema in corso,e la sua richiesta di fare il check-in dopo la chiusura alle 20:00 (come indicato), è stato fatto effettuare in tarda notte a vostra preferenza. La smart TV è presente per utilizzarla basta utilizzare l’hotspost del telefono. Il wi-fi è indicato che non è presente all’interno degli appartamenti.
La ringrazio per la gentilezza e per aver capito la situazione in cui ci trovavamo al momento del suo arrivo. Cordiali saluti